města Benátky nad Jizerou

1. den – 27.5.2019

Mamí, tatí, ahoooj,

Divím se, že vám vůbec stačím ještě psát…. První den a ještě jsem se nezastavil…. Tak hezky od začátku. Ráno když jsem škrábal na sklo autobusu a loučil se, tak jsem zatlačil úplně malinkou slzičku, ale to je všechno👍. Od té doby na nějaké pofňukávání nemám čas. Trochu jsem se bál cesty, ale koukal jsem jak blázínek 😳… Než jsem se nadál, tak jsme stáli před Alfonskou😀…. Paní učitelka vběhla do hotelu, asi aby zjistila jak je to s pokoji… Já zatím posvačil, co jste mi dali do batůžku a než jsem zapil poslední sousto, tak paní učitelky volaly: “ hledejte si kufry, jdeme se ubytovat“. Toto ve mně hrklo, že si budu tahat kufr do patra sám… fuj🤪… Naštěstí to odkrakaly učitelky😉…. Sice si hrkly, ale mně se ulevilo. No nádhera…. mamko, taťko…. Fakt jsem na pokoji se svými kamarády, se kterými jsem chtěl😁. Jen jsme si vybalili a už jsme mazali na oběd.  Měli jsme krupicovou polévku a kuře na paprice s těstovinami. Někdo si šel přidat i dvakrát. Pak nás paní učitelky nahnaly na odpočinek… Říkaly, že si máme jen odpočinout a pak vyrazíme do hor. Myslel jsem si, že si pokecáme, ale najednou jsem jen slyšel: „vstáváme, oblékat, vyrážíme“… kurňa😠… Já usnul. Ale co, aspoň jsem byl odpočinutý na ten výšlap… a taky jo… Paní učitelka říkala, že musíme do lesa stavět domečky pro zvířátka, protože už o nás ví Krakonošova sojka, tak aby Krakonošovi řekla, jak pomáháme jeho zvířátkům a možná za to dostaneme od něj nějaké překvapení… Zatím vůbec netušíme jaký🤔. Tak jsme stavěli, jako bychom se tam měli nastěhovat my… Jeden domeček hezčí než druhý. Tak znáte Krakonošovu sojku „bonzaču“🙄, snad řekne, jak jsme se snažili😉. Když jsme se vrátili na pokoj, tak akorát byl čas na večeři, měli jsme rizoto… výborné. Po večeři nám paní učitelky rozdali nádherné knížečky, do kterých vám budeme každý večer zaznamenávat naše nejhezčí zážitky z každého dne… Myslím, že se máte na co těšit😃!!!! Tak se na mě nezlobte, ale já už budu muset mazat, abych první den nebyl pozadu, ale nebojte… Zítra toho napíšu víc😊… Tak papá a první pusinku😘na dálku na spinkání…….😍